V sesja Rady Miejskiej w Żukowie
- Data posiedzenia
- 27-08-2024, godz. 14:00
- Miejsce posiedzenia
- Sala obrad
Porządek obrad
- 1. Otwarcie sesji.
- 2. Stwierdzenie kworum.
- 3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- 4. Zapytanie o ewentualne wnioski w sprawie porządku obrad.
-
5. Debata nad projektami uchwał i głosowanie uchwał:
-
5a. w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Kartuskiego w 2024 r.
-
5b. w sprawie zmiany budżetu Gminy Żukowo na 2024 r.
-
5c. w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Żukowo na lata 2024-2031
-
5d. w sprawie zarządzenia poboru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego – należnego od osób fizycznych - w drodze inkasa, określenia inkasentów oraz wysokości wynagrodzenia za inkaso
-
5e. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Przyjaźń w rejonie ul. Okrężnej, gmina Żukowo
-
5f. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działki nr 324/41 we wsi Skrzeszewo gm. Żukowo,
-
5g. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentu wsi Barniewice ograniczonego od wschodu z Gminą Miasta Gdańsk oraz w rejonie Potoku Zajączkowskiego, gmina Żukowo
-
5h. w sprawie zaliczenia drogi na terenie Gminy Żukowo do kategorii drogi gminnej i ustalenia jej przebiegu
-
5i. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na liniach komunikacyjnych w gminnych przewozach pasażerskich o charakterze użyteczności publicznej
-
5j. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia pomiędzy Gminą Żukowo a Gminą Kolbudy w przedmiocie powierzenia Gminie Żukowo zadania własnego Gminy Kolbudy z zakresu organizacji publicznego transportu zbiorowego
-
5k. w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Gminy Żukowo
-
5a. w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Kartuskiego w 2024 r.
- 6. Sprawozdanie Burmistrz z działalności między sesjami.
- 7. Wnioski radnych.
- 8. Zapytania i wnioski sołtysów oraz przewodniczących zarządów osiedli.
- 9. Odpowiedzi Burmistrz na zapytania i wnioski.
- 10. Sprawy różne.
- 11. Zakończenie obrad sesji.