XXII Sesja Rady Miejskiej w Żukowie
- Data posiedzenia
- 25-11-2025, godz. 14:00
- Miejsce posiedzenia
- Sala obrad
Porządek obrad
- 1. Otwarcie sesji.
- 2. Stwierdzenie kworum.
- 3. Przyjęcie protokołów z dwóch poprzednich sesji.
- 4. Zapytanie o ewentualne wnioski w sprawie porządku obrad.
-
5. Debata nad projektami uchwał i głosowanie uchwał:
-
5a. w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Kartuskiego.
-
5b. w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Kartuskiego.
-
5c. o zmianie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Kartuskiego w 2025 r.
-
5d. w sprawie ustalenia wydatków, które nie wygasają z upływem 2025 roku oraz ustalenia planu finansowego tych wydatków
-
5e. w sprawie zmiany budżetu Gminy Żukowo na 2025 r.;
-
5f. w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Żukowo na lata 2025-2031.
-
5g. w sprawie zaciągnięcia długoterminowej pożyczki wspierającej zieloną transformację miast w Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie.
-
5h. w sprawie ustanowienia na rok 2026 świadczenia pieniężnego pod nazwą „Bon Opiekuńczy”, określenia szczegółowych zasad przyznawania świadczenia i jego wysokości.
-
5i. w sprawie zmiany uchwały w sprawie ustanowienia świadczenia pieniężnego pod nazwą „Bon 100” oraz określenia szczegółowych zasad przyznawania świadczenia i jego wysokości.
-
5j. w sprawie wyrażenia zgody na nabycie na rzecz Gminy Żukowo nieruchomości gruntowych, oznaczonych jako działka nr 79 i działka nr 80/2, położonych w obrębie ewidencyjnym Borkowo.
-
5k. w sprawie wyrażenia zgody na nabycie na rzecz Gminy Żukowo nieruchomości gruntowej, składającej się z działek nr 568/2, nr 569/2, nr 570/2 i nr 571/14, położonej w obrębie ewidencyjnym Chwaszczyno.
-
5l. w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy najmu oraz wyrażenia zgody na zawarcie z dotychczasowym najemcą kolejnej umowy najmu, której przedmiotem są te same pomieszczenia użytkowe znajdujące się w budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej Centrum Zarządzania Kryzysowego w Żukowie położonym w Żukowie przy ul. Kościerskiej 2A, na okres 3 lat
-
5m. w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenie wysokości stawki tej opłaty.
-
5n. w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w Gminie Żukowo na rok 2026.
-
5o. w sprawie uchwalenia rocznego programu współpracy Gminy Żukowo z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie pod nazwą „Lokalne Partnerstwo na rok 2026”.
-
5p. w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Gminy Żukowo (RM.1510.22.2025)
-
5q. w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Gminy Żukowo (RM.1510.25.2025)
-
5r. w sprawie przekazania skargi zgodnie z właściwością (RM.1510.27.2025)
-
5s. w sprawie rozpatrzenia petycji (RM.152.5.2025)
-
5t. w sprawie przekazania wniosku zgodnie z właściwością (RM.152.6.2025)
-
5a. w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Kartuskiego.
- 6. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
- 7. Sprawozdanie Burmistrz z działalności między sesjami.
- 8. Wnioski radnych i odpowiedzi
- 9. Zapytania i wnioski sołtysów oraz przewodniczących zarządów osiedli i odpowiedzi.
- 10. Sprawy różne.
- 11. Zakończenie obrad, zamknięcie sesji.